tiistai 28. syyskuuta 2010

Hömppä pömppää

Kattokaa millaset lakanat I tilas mulle H&M Homesta! Vähän söppänät! Ja sit tohon kuuluu sellanen vaaleanpunainen tyynyliina, jos on sellaset rimpsureunat. Harmi etten voi täältä ostaa niit kotiin, koska ne tyynyliinat on sellasii jättimäisii. Oikeesti, mun tyynytki on pinta-alaltaan puolet mun sängystä! Mut sillasii ne kuulemma on täällä.



I lähti eilen laittaan kynsiään, ja mä jäin tänne kotikauneushoitolaan. Tein kunnon puolentoistatunnin hikilenkin ja kävin suihkussa. Hoidin ihon ja hiukset, ja laitoin kuolleen meren naamioita. Se puhdistava oli aika styrkkaa tavaraa, mut ihan hyvältä vaikutti :) lisäks laitoin ihanan kosteuttavan naamion, joka sisälsi jogurttia ja aloeveraa. Naamioden vaikuttaessa keitin hirssipuuroo (NAM).

Mun kynnet on kasvanu tosi pitkiks, ja ne oikeen huusi ranskista. Tääl on kynsien laittaminen halvempaa ku Suomessa, mut silti oikeena pihijussina en raaski mennä niitä laitattaan. Kotimaniryyriä siis!




Ihan hyvät niistä tuli, laitoin kunnon päällyslakat ja kaikki, joten toivotaan että ne kestääki.


Miks Suomest ei saa ruokakaupoist tollasii jääkahveja? On muuten hiukan hyviä! Täält saa jopa Starbuckseja kaupan kylmähyllyltä. Ja tietty onhan niitä tähtikahviloita joka kulman takanakin, Centrossakin on varmaan viis vai kuus. Oon huomannu, et mihin ikinä matkustaaki, vaikka Etelä-navalle, kolme on aina varmoja: McDonald's, Coca-Cola ja Starbucks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)