perjantai 7. tammikuuta 2011

Another shot

No nyt on photobucket otettu käyttöön. Mutta vaikka laitailen kuvia sinne, miten saan ne fiksusti sieltä tänne? Nyt käytän kopioi&liitä - tekniikkaa :D go may! *10 secs later* ei hitto nyt mä keksin!!!!!!! Ei loistavaa! Ja toi photobucket ehdotti mulle automaattisesti pinkkia albumien taustaa, mä taidan sittenki tykätä siitä ! C:

Eli lisää UV kuvia. Tää systeemi oli se "deejiipyramidi", jonne avattiin portit jossain vaiheessa ja satuttiin oleen oikees paikas oikeeseen aikaan ja päästiin sinne. Pyramin huipulla oli 360 astetta ympäri pöyrivä DJ lava.

Photobucket

En osaa ihan varmaks sanoo, mutta noin 40 000 juhlijaa paikalla oli. Mä kun varsinkin tykkään tollasist ihmismassoist ja tungoksest ...


Photobucket

Loput kuvat taitaa olla pääosin sellasia jossa esiintyy viehkeät seuralaiseni, joten heidän "turvakseen" en julkaise sellasia kuvia täällä ollenkaan :) jotain lasten kuvia oon koittanu muokkailla tunnistamattomaks, mut oon siin niin huono että se on jäänyt.

Olin kotona puol kasilta (pidin siinä lyhyen suomen kielen oppitunnin meijän haupparilla klo 6.20-7) ja puolen päivän aikaan huristeltiin jo autobahnalla. Menomatkalla stau oli olematon, joten I näytti mulle itä-länsi rajan.

No man's land, jossa kukaan eikä mikään vieläkä liiku. Ja sielt löytyy vieläki miinoja :S


Photobucket

Näissä torneissa ne vartijat posautteli kuoliaaks kaiken mikä liikku n. kahden kilsan säteellä rajasta. Joka tornissa oli kolme miestä kerrallaan, ja ne vaihtu kolmen päivän välein, ettei meihet ala keskustelemaan ja tutustu paremmin o.O

Photobucket

Photobucket


 Nyt sormet ristiin ja hiiri Julkaise teksti -painikkeelle. Wish me luck!


3 kommenttia:

  1. Onnistu!! oon paras !!

    VastaaPoista
  2. yeeehaaa! Of course you are the best!

    VastaaPoista
  3. Paavo Pesusieni7/1/11

    Hehee olisit pistäny vaan seuralaisistas kuvia ni oisin nähny millaset asut niillä oli :) mahtavan näköset bileet kyl ollu. kiva lukee siun blogia!

    VastaaPoista

May kiittää kommentoinnistasi :)