keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Kyllä kylässä voit käydä känkkäränkkä, mutta tule vain kerran vuodessa

Eilen kyllä oli taas niin mahtavaa hakea lapset iltapäivällä kotiin. Tällänen keskustelu käytiin siinä hoitopaikan eteisessä:

random poika L:lle: Sul on aika nuori äiti.
L: Ei toi oo mun äiti.
m: En mä oo mikään äiti! Oon vähän liian nuori siihe hommaan.
random: Kuka sit oot?
L: Se on meijän au pair.
random: Mikä se on? (mä selitän aina kysyville lapsille et oon isosisko, koska en jaksa alkaa selostaan niil mikä au pair on)
L: Noku meijän äiti ja isä on eronnu ja isä asuu Jenkeis ni maY on meijän kans. Se tuli kesällä ja lähtee ens kesänä ja asuu meijän kellarissa kanin ja kalojen kans.
random: Häh? Kellarissa? Onks siel ihan mukavaa?
m: Joo se on tosi iso ja uus, ja tosi hieno.
L: Ja siel on kanin kakkaa!

Varotin I:tä et jos joku tulee kysymään onks meil jotai laitonta orjatyövoimaa perunakellarissa, et se ihan L:n sepostusten ansiota.

Että sellasta taas täällä. Ja kotimatkalla K olis halunnu mennä eri reittiä kotiin, ja kun L ei siihen suostunu, sai nuori herra tietty kauheen itkupotkuraivarin. A oli jo valmiiks pahalla tuulella veljensä härnäyksestä, joten kun K alko itkeen, eikä suostunu enää liikkumaan, mä jatkoin matkaa koska tuli kaatamalla vetttä. Mutta tietty A:ki alkaa parkumaan -.- joskus ois kiva jos ne ei ois kaksosii, vaan ihan tavalliset sisko ja veli. Joten kaikki oli pahalla päällä ja väsyneitä. Sillon on aina yhtä riemua kävellä kotiin/kouluun. Joskus ois vaan kiva viskata ne autoon ja lykätä karkkipussit kouraan. Mutta kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä. Sitä ainaki on tullu treenattua.

Kattokaa mitä mä löysin! Nyt vaan treenaamaan! Hah Dimi, du dachtest wir können die nicht finden! :P Bis Freitag können wir die alle singen!

Okei tuli aika suuria lupauksia, mutta oon niin innoissaan pelistä! Katoin just eilen Schalke 04 vs. Nürnberg pelin, vitsi se oli hyvä! Ja meijän tilaamat Leverkusen huivit on saapunut. Niis on Hyypiän pelinumero <3

4 kommenttia:

  1. paavo26/1/11

    oooo sami <3 hätäpäissään luin et huiveissa on hyypiän puhelinnumero.. huokaus. otatte sit kuvia ottelusta ja kannustatte samia :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi27/1/11

    Ei oo vaan pelinumero, vaan myös nimi ja kuva! jihuu sampsa bis übermorgen!!

    VastaaPoista
  3. hahaha meine Güte! ICH WILL DAS HÖREN!!! :D

    VastaaPoista
  4. kellarissa kakan kanssa, upeaa!

    VastaaPoista

May kiittää kommentoinnistasi :)