perjantai 20. toukokuuta 2011

Feeling blue?

Not at all! Mut tsiikatkaa mun kynnet!

Photobucket

Suomenliput alko oleen jo nii kärsineet, et heitin S1:n innoittamana makeen tumman sinisen lippujen päälle. Alunperin toi sininen oli tarkotettu lippujen ristien tekoon, mut ne tehtiinki sit tussilla, joten en oo päässy koittaan tätä viel. Aika random, mut ihan sika makee!

Viime yönä en nukkunu pal yhtään, niinku en yleensä sillon ku oon keskenään lasten kanssa. Asiaan saattoi vaikuttaa myös se, että nukuin A:n kanssa I:n sängyssä, ja pieneksi tytöksi tämä neiti on harvinaisen äänekäs nukkuja! Kauhia röhinä, pöhinä ja maiskutus :D Ja väliin tuli jotai juttuakin, mutta sitä ei voinu saksan kieleks tunnistaa. Lisäks saatoin herätä siihen, et neiti makaa sängyllä poikittain, on kääriytyny mun peittoon, tai tarrautunu kaksin käsin mun käsivarteen kiinni.

Nyt mä kävin hoitelees asioi, ja kirosin miljoonannen kerran ton maantielaivan alimpaa helvettiin. Samoin apteekin pihan, joka on naurettavan ahdas. Ainaki jos on poikittain jättiläismäisen auton kans, ja peruutustutkat huutaa hallelujaa, koska edessä on volvo ja takana pensasaita. Lopulta päädyin peruuttaan kaverin bussipysäkille, että pääsin pois. Ja ohikulkijoil oli hauskaa ku blondi sählää autolla.

Ai nii, tiesitteks et bepantheneeja on vaikka mitä erilaisii. Ja sit on kaikkii bepanthoneleja sun muita. No mä en tienny, ja taas oli muilla valtavan hauskaa ku yritin löytää sitä perusbepanthenia. "No sitä normaalia, sitä paksua jota voi laittaa kaikkial" Noooo sainpa taas tarvitsemani. Oppia ikä kaikki ja sillai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)