torstai 19. toukokuuta 2011

Random löytöjä

Mää shoppasin yks päivä Sterkraden halpismarketeis. Etin kortteja, ja löysin kivat. Mut tarttupa mukaan muutaki. Yhel koruhyllyl roikku tällänen yksinäinen kaveri. Se ei kuulunu siihe hyllyy, enkä löytäny muita sen lajitovereita, mut tää on just mitä oon ettiny. Kaverissa roikku hintalappu 0,99 e.


Photobucket


Yhest tollasest laatasta oli irronnu pyhimyksen kuva, mut päätin et se on sit mun ateistikohtani. Vaiks sellanen en siis ole.
Sit mä olin vähän hassu. Pyöriskelin meinaa kodintarvikehyllyjen välissä hyvän tovin. Ehkä toi kämppäasian varmistuminen on sekottanu mun aivoratojen kulun. Mut löysinpäs jälleen etsimäni.

Meillä on ihan hirveesti sellasia naulakoita, joita ei mitenkä porata mihenkä, vaan ne asetetaan oven päälle. Ovi menee kuitenkin ihan normaalisti kiinni. Aattelin että nää on ihan aarteita solukämppään, ja mun tulevaan 12 neliön omaan valtakuntaan.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nyt jos oisin ollu fiksu, oisin napannu kuvan esim mun kylppäristä, jossa tällänen kaveri roikkuu. Mut koska mua ei sen kummemmilla älynlahjoilla oo siunattu, kaikki saa nyt käyttää omaa mielikuvitusta kaverien toimintaperiaatteesta :)

P.s. Jättionnittelut tuoreille ylioppineille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)