keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Wake up in a morning feeling like P. Diddy

Unohdin ihan kertoo mun lauantaiaamun herätyksestä! I ponkas mun huoneeseen tuliaiskassin kanssa. Pirteän punainen Stuttgart kassi sisälsi kauniin topin, maailman parhaiten istuvat sortsit (punaset, koska ollaan molemmat etitty punasia farkkuja kissojen ja koirien kanssa) ja pari söpöä avaimenperää. Kun sovittelin vaatteita, totesin kuinka pelottavaa on miten hyvin I tuntee mun maun. Itsehän kun en siis tietenkään merkkaile kaikkia talon vaatekuvastoja täyteen ...

 Molemmat vaatekappaleet on juuri sellasia mitkä voisin iteki kaupan kassalle kiikuttaa! Kiitos I :)

Photobucket

Web kameralla saa yöaikaan loistavia kuvia eikö? Mut siis toi toppi on valkonen ja siin on mustia pilkkuja, ja tollanen tummansininen silkkinauharusetti -hässäkkä tissien alla. Jotka tuli siis tässä(kin) topissa kaupan päälle :) Ne tissit siis. Sortsit on kirkkaan punaset, ja niihin kuuluu musta kiiltonahkavyö. Creepyintä on, että olin sovitellut jo aiemmin noita sortseja valkoisina, mutta todennut ne liian läpinäkyviksi, vaikkakin täydellisesti istuviksi. Katselin kavereista myös näitä punaisia yksilöitä, mutta piheyksissäni jätin ne hyllylle. Noh, nyt voin jättää ne omalle hyllylle! :)

Okei, sain mä sunnuntainakin herätyksen. L ja A ryntäs mun huoneeseen ja tappeli siitä kumpi tappelun oli alottanu. A kiskas peiton mun päältä ja kilju et ylös. Mä kiskasin peiton takas ja kiljuin että en nouse. Tätä jatku muutaman minuutin, kunnes sain pidettyy peiton päälläni. Niinpä neiti otti kädestä kiinni ja hyppäs päälleni. Ystävällinen "Nyt on sunnuntaiaamu mä haluun nukkua ääääääää menkää pois!!!" -kehoitus sai vihdoin mussukat karkotettua. Ainaki meiltä on kaikki vieraskoreus karissu aikoja sitten pois, kun kinastellaan välillä oikein kunnolla :D Onneks silti joka aamu herätään parhaina kavereina. Vaikka välillä mennäänkin nukkumaan ovien paiskomisen ja "Ei saa tulla sisään! Äiti saa, maY ei!!!" -ovikylttien siivittämänä... Don't you just love the kids?

1 kommentti:

  1. nauroinki tota sun kuvan värillisyyttä mut sit olit ite viel kirjottanu siitä :D heh! pelottavaa et on noin vahva side ja tuntee toisensa noin hyvin, vois kuvitella että asut niitte kanssa, että ne on sun oikee perhe :)

    VastaaPoista

May kiittää kommentoinnistasi :)