tiistai 21. kesäkuuta 2011

Multicolour

Hellurei ja hellät tunteet. Tiistaita pukkais. Mää lähetin eilen taas "vähän" kamaa Suomenmaalle. Nyt sormet ristiin et kaikki tavarat löytää kans perille, ja että toi oli vika kuorma ku mun tartti lähettää. Ai nii en ookaan kertonu mun lähettämisoperaatioista. Eli vein pari viikkoa sitten yhen kuorman kamaa lähimpään Hermes -pisteeseen tohon about 600 metrin päähän. Maksoin lähetyksestä 6,3 € vaikka olin lukenut hinnaksi 19,90 € Iloisena hyppelehdin kotiin (okei siis ajoin) kun kiva kun olikin noin halpa. Loppuviikosta lähetti seisoi meidän ovella pakettini kanssa. Marssin lootan kanssa takaisin kioskille ja hetken selvittämisen jälkeen paikan omistaja myönsi virheensä. Hän oli siis lähettänyt kamat lähettämisosoitteeseeni. Oikeesti, miks joku lähettäs puolen kilsan päähän itelleen 20 kiloa painavan paketin??

Photobucket

Eihän sillä nyt sinänsä ollu mitään väliä, lähteekö paketti ensi, vai millä viikolla, koska kaikki itä-suomeen mukaan tulevat vaatteet yms tulee mun mukana. En ees päässy pitämään "mun on pakko saada nää asap suomeen nää on hirveen tärkeitä mitä nyt teen lähen kohta pois yhyy" -puhetta, kun samana iltana löyty postilaatikosta kirje. Se oli tullu Hampurista, Hermesin päätyypiltä. Vuolaan valittelu- ja anteeksipyytelykirjeen ohella kirjeessä oli lahjakortti. Enkä siis tehny todellakaan mitään valitusta tai mitään, vein vain paketin uudestaan ja maksoin lopun summasta. Tänään sitten vein liitoksistaan pursuavan paketin vol. 2 samaiselle kioskille, ja huomasin ilokseni, että lahjakortti kattoi kaikki kulut paketin matkasta Suomeen. Käy! Maksoin tosin pari euroa muutamasta teippirullasta, jotka oli pakko mennä hakemaan. Oon meinaa käyttäny talon kaiken teipin noihin lähetyksiin. Mut mä en haluu ottaa sitä riskiä et se pamahtaa auki jossain Liettua kohdalla ja mun piilarinesteet (hei 3 € pullo !), kumisaappaat, nahkasaappaiden varsiin tungetut huonetuoksut  ynnä muut tärkeydet katoaa mihenkä.

Photobucket



Sit mä lakkasin kynnet. Tadaaa!

Photobucket

Photobucket

A tietysti näki kun lakkailin sormiani neljällä eri sävyllä ja halus kans. Itelleen ja mulle. Mein molempien kädet oli tyyliin kyynärpäihin asti glittervihreet. Mä tyydyin noihin semi hillittyihin sävyihin, mut neito lisäs sekaan vielä pinkkiä ja punasta. Mut vähän sit fiksailua kynsilakanpoistoaineella ni kyllä nää ihan salonkikelposet on. Neidin sormista ei voi sanoa samaa...

Photobucket

Photobucket

Puss och kram alle, lähtölaskenta Suomeen käy pelottavan kovaa vauhtia. Joko vastaanottoseremoniat on valmiina?

1 kommentti:

  1. Mikä päivä oot Suomes?
    Tuleks mun kans sunnuntaina tai maanantaina äidin uudelle mökille saunaan ja uimaan? :)

    VastaaPoista

May kiittää kommentoinnistasi :)