sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Lapsi on terve kun se ...

Oltiin tosiaan valtsussa eli Valtionhotellissa juhlistamassa mamman synttäreitä perjantaina. Mun vessareissu venähti odotettua pidemmäks, kiitos keksinnön nimeltä digikamera.

Photobucket
Yritin asettaa lähikuvaukseen tosi pro-asetukset, mut pikselimössöks meni.

Ruoka ja seura oli jälleen kerran loistavaa, ja ilta oli kiva :)

Photobucket

Päällä oli siis ihanuus Taylor Swift mekko:

Photobucket

Photobucket
Ostaisin ton mekon pippikseltä heti jos se vaan myis, ja jos se olis koon tai kaks pienempi. Toi vyötärö roikkuu auttamatta ilman vyötä.

Ja vaikka seura onkin hyvää, joku voi nähtävästi silti viettää aikaa veeseessä, ja saada kiksejä somistusruusuista. Kyllä, siinö mun perjantai-illan huvit. Slinnassa oli kyllä isot bileet Olavin päivän kunniaks, mut mä hengasin mielummin yksin vessassa ku muitten nuorten kanssa juhlimassa. Oon niin outo.

Photobucket

Photobucket

Pongasin myös maailman hienoimmat jopon! Siis en sieltä vessasta vaan pihalta.

Photobucket

Photobucket

Etupyörälle vaan saattais olla enemmän käyttöö ko tol linnunpöntöl...Mut juu, tänään saapui meijän gängi tänne, ja ens viikko menee siis turisteillessa! Oltiin tänään jo valtsussa (immer wieder) syömässä. Töissäkin kyllä oon, on tulossa ryhmien osalta kesän kiireisin viikko. Mut nyt tää menee nukkumaan MO.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)