keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping. @Bo Derek

Olin jo pitkän aikaa pantannu ostoksille menoa ajatellen, että ostan sitte Saksasta kaiken tarpeellisen. Ja hyviä tuloksia tällä päätöksellä olikin, koska tein loistavia löytöjä loistaviin hintoihin.

Ekana biker popot. En tie miks ihmeessä mul on ollu päähänpinttymä tollasiin bootseihin lähiaikoina. Mutta löyty hyvät kohtuuhintaan (kiitos Primark), ja pohjallisten hankinnan jälkeen kaverit pääsi heti tositoimiin. Loistava löytö!

Photobucket

Nyt saa talvi tulla! Mä oon nyt varustautunu kunnolla :) (jos toi kuva on kyljellään tai venyny ni sorry, photobucket leikkii mun hermoilla)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Uutta metallia korvalehteen. Ostin Sixxiltä samantien toisenki rustokorun ja se on jo korvassa. Se on ihan tällanen perus strassinappi josta roikkuu timantti. Tollanen kuvassa oleva koruhan mulla jo oliki, mut noi kaikki timantit putos yksitellen pois. Mut se oli nii nätti et ostin uuden samanlaisen :)

Photobucket

Überpaksuja sukkiksia ja sukkia. En tiedä mistä muualta sais 200 denin sukkiksii. Kiitos Primark.

Photobucket

Endlich bleiseri! Heitin vanhani vuosi sitten pois, mutta kyseessä on niin perusvaatekappale, joka tulee löytyä aina vaatekaapista. Varsinkin jos vielä opiskelee tällasta alaa, jossa on kaiken maailman yritysvierailuja ja muita pankkineuvotteluja. Mun nykynen yksilö on vähän siniseen taittava, mutta istuu ku hansikas, ja se on mulla harvinaista takeissa.

Photobucket

Laatikkopaita, jonka pongasin henkan aletangolta. Hauskannäkönen ja mukava päällä, ja kesällä täydellinen uikkarien päälle. Hintalapussa killu euromerkin edessä numero 3.

Photobucket

Elämäni ekat h&m -farkut. Mul ei oo perus tummia farkkuja, ja oon niiden puutetta kironnu monet kerrat. Leviksiä odotellessa.
Photobucket

Koruja! Lilat korvikset ja käsikoru on haalarikoruja. (= mätsää liiloihin haalareihin) Maailman kaunein lintukoru, timanginapit ja pinkki käsi-ihanuus on muutaman euron löytöjä poistohyllyitä.

Photobucket

Photobucket

Pitsisukkikset, koska Lady Gaga -teemasiin pileisiin taisin koluta about puol Tamperetta löytääkseni edes yhet pitsiä muistuttavat yksilöt.

Photobucket

Kosmetiikkakaappiin täydennystä ison kassin verran. Nyt riittää taas kuivashampoota joulukuuhun asti :)

Photobucket

Suoja-ainetta kengille. Muodostaa kengille kalvon, joka hylkii vettä, lunta sun muuta loskapaskaa. Perfecto tänne ihanaan pohjoseen.

Photobucket

Simmosta! Eiku ainii ostinhan mä Köpiksen lentokentän henkkamaukasta vielä pikkareita. Mut siis kovin tuli shopattua, mutta mitään ns. ylimäärästä en ostanu, vaan kaiken oikeesti tarpeeseen. Ja veikkaan, että murto-osalla Suomen hinnoista. Ich liebe Deutschland. :)

2 kommenttia:

  1. Mulla on kans tollanen henkkamaukan laatikkopaita. Ostin kesän alus ja oon kuluttanut sen ihan puhki, I love it :)

    VastaaPoista
  2. Joo se on just tollanen ihana lörttöpaita :)

    VastaaPoista

May kiittää kommentoinnistasi :)