torstai 17. marraskuuta 2011

Ei palele!

Okei toi otsikko on ny vähän harhaanjohtava, koska nyt oon taas kotona palelemassa. Mut pointti oli se, et ulkona ei palellu ku on noin ihana huivi ja noin ihana panta! Noi on niiiin kivat, tykkään ihan sikana!


Photobucket

Photobucket

Ainut vaa et toi valkonen on ainoo mun tollanen lämmin huivi, joten kovilla pakkasilla jää karderobi vähän ykspuoliseks. Tänään pääsi nyös neitsytmatkalleen Marco Tozzin ihanaiset ylipolvensaappaat. Ja olen syvästi ja erittäin palavasti rakastunut!

Photobucket

Vitsi ne on makeet. Yhdistin ne paksuihin sukkiksiin, piiiitkii sukkiin, tummiin farkkusortseihin ja jättineuleeseen. Enkä taita noita reunoja tolleen vaan pidän iha ylhäällä. Ahhh, kiitos saksanshoppailut!

Oikeestaan mul ei ees ollu mitää kummallista asiaa, oikeestaan mun pitäs lukee tenttiin aikamoisella raivolla ja oikeestaan pitäs päättää nyt mitä laitan viikonlopun rientoihin päälle. Mut tää oon paljon kivempaa. Ja meil oli sellanen työelämätapahtuma tänää koululla, ja yhellä ständillä oli cv-tohtori. Sinne sai viedä seeveensä tarkastukseen ja mä tietty vein. Kuulemma on erittäin hyvä että mainitsen blogin pidon läpyskässäni, koska nykyaikana on hyvä et on osa sosiaalista mediaa. Tohtori jopa suositteli laittamaan paperiin blogini linkin. Okei mut nyt mä meen mo.

1 kommentti:

May kiittää kommentoinnistasi :)