maanantai 21. toukokuuta 2012

Cause i'm comin' home again, maybe we can start again

Kukkuu? Blogiaan päivittämätön sekä päivistä ja vuorokaudenajoista täysin sekaisin oleva May täällä moro!

Photobucket
Hilppasin torstaiaamuna kotikotiin pitkän viikonlopun viettoon, siksi syy hiljaisuuteen. Viikonloppu meni mukavasti lätkää jännäten (hopee ei oo häpee, mut nelossija on), tuleviin tentteihin valmistautuen (elinkeino-oikeus<3), syöden, saunoen, teeveetä tuijotellen, lenkkeillen ja nukkuen. Perussettiä siis.
Photobucket
Kuinka monella nenä valuu ja silmät vuotaa? Mä en enää tiedä onks tää flunssaa vai allegiaa vai mitä pöpöä, mutta mun nenä vuotaa, ja simmutkin ärtyy välillä. Oon niiskuttanu tässä jo hyvän aikaa, mutta perjantaiaamuna herätessä oli koko pää aivan täynnä räkää. Nice. Seuraavana päivänä ei ollu mitään ja tänään taas saa olla alvariinsa niistämässä ja aivastelemassa. Kivaaaaaaa. Mulla ei ikinä oo pienen elämäni aikana ollu mitää allergioita, joten ehkä nyt on sit mun vuoro kokea tää kaikki.
Photobucket
Photobucket
Mutta kevät on nyt virallisesti täällä, ja se on tärkeintä. Kaikkialla on vihreys ottanu vallan, ja lämpötila kohosi (ainakin tuolla rannikolla) jo pariinkymmeneen asteeseen. Täällä Mansessa lähenneltiin kuulemma jo 25 astetta ja itä-Suomessahan päästiin jo hellelukemiin. Ja ne hellelukemat saa mun puolesta pysytellä siellä idässä vaikka ihan koko kesän. 

Asiasta kolmanteen, kuvailin taas kivan määrän viikonloppuna. Kattokaa kuinka ihania koruja mun siskolla oikein on!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ihan mielettömiä! Samaiseen kaappiin, minne Summer on korunsa laittanut, on äiti asetellut meijän lapsuuden kenkiä. Yllä olevassa kuvassa on pienimmät, ne on kokoa 19! Kuinka söpöt oikeesti! Ne on italialaista nahkaa, ne on vaaleanpunaiset, joko ymmärrätte miks oon tällanen ku oon, ku elämäni ekat popotki näyttää tolta ;)

Mun tekee oikeesti koko ajan muotilehtiä ja -blogeja lukiessa ihan himona mieli shoppaileen. Voi vitsi, kesävaattet on kyllä parasta :) Oon jo pikkuhiljaa alkanu heitteleen mekkoja yms. pukupusseihin ja muutenkin pohtimaan oikein toden teolla, että mitä ihmettä sitä oikein pakkais kesäksi mukaansa. Ostin kivan duunimekon Mangosta tossa yks päivä (kuvia joskus), ja sellasella asiallisella linjalla taitaa muutenkin tää kesä mennä. Perustoppeja, bleisereitä, parit farkut, baltsuja. Korut kyllä raahaan tasan kaikki mukaani, että asuihin saisi sitten edes jotain pilkettä.

Mutta siis sellasta sekavaa täällä tänään! Enää neljä tenttiä (joista kolme on tällä viikolla) pakerrettavana, ja sit saan pitää ansaitusti pienen breikin koko kouluhommista! Ahhhh can't wait! Nyt mä hipsin suihkun kautta nukkumaan. Tai wnb-nukkumaan, mun ikkunan puolella rakennetaan uutta taloo ihan tossa vieressä, ja NCC on nähtävästi päättäny pistää hösseliks. Vanhan talon perustuksia meinaa räjäyteltiin veke vielä pari viikkoa sitten, ja uuden talon olisi määrä valmistua syksyyn mennessä. Niinpä raksalla painetaan hommia 24 tuntia vuorokaudessa, ja mikäs sen ihanampaa, kuin räjäytys-, poraus- ja paalutustyöt kello 3 aamuyöstä? Ja mukavan pikku mausteen koko touhuun heittää tietysti se, että porottava aamuaurinko on jo niin kesäfiilareissa, että se alkaa lämmittämään kivasti jo siinä aamun pikkutunteina. Eli ikkunat kiinni -nukkuminen olisi silkka itsemurha. 

Mutta ei se mitään, kivaa että rakennetaan uutta, kiva että ihmisillä on töitä (ja hei kelatkaa mitkä yölisät), kiva että on semi-kesä ja kiva että lopetan tän hourailun nyt. Näkyy!



4 kommenttia:

  1. Aww noi pikkukengät! :) Vähänkö söpöt! Ja tota nuhailua on täälläkin liikkeellä, rakastan koivun kukintaa nii mielettömästi että... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli niiiin pikkaset <3 uskomatonta et on ollu joskus tollaset räpylat C:

      Poista
  2. Just eilen myös hipeltelin kateellisena siskos korustoa.. Paljo kaikkei ihanuuksii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellaki! Hitto ku ei asuta samas osottees ... :P

      Poista

May kiittää kommentoinnistasi :)