perjantai 21. joulukuuta 2012

Pre-joulu

Hihhei! Mä oon niiiiin outo. Tänään, kun olisin saanut köllötellä peittojen alla vaikka maailman ääriin asti, ni ponkasin jo ysin jälkeen kahvin keittoon ja pyykin pesuun. Miksi, oi miksi näin vain ei voi käydä kouluaamuisin?? Mitä niin hirveetä oon muka tehny, että oon ansainnu näin pahan karman, hä?

Noh eniveis, alotin siis vapaapäiväpuuhailun jo (mun mielestä) kukonlaulun aikaan tänään. Pesin vielä koneellisen pyykkiä, putsasin kylppärin, pakkasin, imuroin, pesin tän karmeen tukaksi joskus kutsuttaneen reuhkan (huomenna kampaajalle JEEJEEJEE) ja siivosin kirjotuspöydän koulujutuista. Oisin tietty voinu lähtee vaikka lenkille tai jotain, mutta mun on selkä niin hemmetin jumissa, että jo kyljen vaihtaminen makuullaan sattuu. Oltiin hallitustouhujen tiimoilta keilaamassa eilen, enkä muistanu ollenkaan, että mun selkähän vihaa keilausta. Eka kierros meni vielä hyvin, (avasin pelin kahdella perättäisellä täyskaadolla ja voitin koko erän \,,/) mutta toka kierros meni suurin piirtein itkua pidätellessä. Nyt oon nappaillu viissatasia pamoleja koko päivän, eikä vieläkä tunnu helppaavan. :/ Toivottavasti se tästä rauhottuu.

Tänään käytiin L:n äitin ja V:n luona syömässä jouluateria, rapistelemassa lahjoja ja hakemassa auto. Mulla oli korvissa L:ltä saamani esijoululahjakorvikset C:

Photobucket

 Love them :)
Huomenna sitten sulloudutaan tavaroinemme autoon ja päräytetään mun kotikotiin joulunviettoon. Toivottavasti ajokeli on hyvä, ja pahimmat ruuhkat jo hälvenny. Harvoin sitä tosin Tampereelta Turkuun päin ruuhkaa on :P

Nyt mä kattelen vähän eksfäktörii vaiks tiiänki jo voittajan ja lämmitän ehkä vähän glögiä. Näkyy taas C:

p.s. Mihin se maailmanloppu oikein jäi? Mää oisin halunnu nähä sen :C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)